Alege limba romana english

Albă ca Zăpada şi cei şapte pitici

Recomandat: Peste 6 ani

De

Cornel Todea

Durata

1 oră şi 40 de minute 

Regia artistică

Cornel Todea

Scenografie

Viaceslav Vutcariov

Muzica

Eduard Jighirgiu

Coregrafia

Păstorel Ionescu

Distribuția

Albă ca Zăpada: Raluca Gheorghiu / Julieana Drăghici
Împărăteasa: Marina Procopie
Maimuţa: Liliana Donici
Papagalul: Camelia Andriţă
Dădaca: Anca Zamfirescu
Prinţul: Oliviu Cristian Bughiu / Eduard Jighirgiu 
Vânătorul: Eduard Jighirgiu / Oliviu Cristian Bughiu
Înţeleptul: Gabriel Coveşeanu
Mâncăciosul: Alexandrina Halic
Mofturosul: Cristian Creţu
Somnorosul: Marius Nănău
Mincinosul: Voicu Hetel
Lăudărosul: Daniel Tudorică
Timidul: Cristian Boieriu

Regizorul Cornel Todea îşi propune să realizeze un spectacol care să păstreze farmecul poveştii, fără a-i eluda dramatismul. Pentru că Albă ca Zăpada şi cei şapte pitici este o poveste despre frumuseţe, bunătate, prietenie şi dragoste, dar şi despre răutate, invidie şi violenţă. 
Muzica, momentele comice şi scenografia (semnată de Viaceslav Vutcariov) sunt alte ingrediente ale acestui spectacol dedicat tuturor acelora, mai mici sau mai mari, care cred în şansa binelui şi frumuseţii să învingă ceea ce este rău şi urât.

 

Ce spun specialiştii despre acest spectacol

"Foarte elaborat, cu o scenografie care nu face rabat la calitatea materialelor, la detaliile elementelor de recuzită, la obiecte - unele cam în sine, cum ar fi masa piticilor sau tronul Reginei - spectacolul are un soi de bogăţie care face bine scenei şi privitorului. Atmosfera de pe scenă alunecă uşor în sală, la un moment dat graniţele dispar, cu toţii facem parte din poveste, din felul în care a citit-o Cornel Todea astăzi, din măsura umorului său, din luxul bine temperat căruia îi şade bine în faţa ochilor noştri, din dozarea înţelepciunilor şi a devoalării lor."
Marina Constantinescu - Adevărul, 17 octombrie 2007

''Nu știi la ce să te uiți mai întâi: la minunații actori sau la copiii din sală care trăiesc la intensitate maximă fiecare moment din piesă. Cum este posibil ca un actor, atunci când intră pe scenă, să se transforme sută la sută în zână, prinț sau pitic?'' Alexandru Marinescu - MondoNews, 31 martie 2012

© Copyright 2014 Teatrul Ion Creanga